Thursday, November 26, 2009

Engkorang tanye ler kat bini engkorang..tanye ler..!!




Thursday November 12, 2009

Women with bigger breasts found to be smarter

Compiled by WINNIE YEOH, NURBAITI HAMDAN AND A.RAMAN


( A STUDY conducted in the United States showed that women with big breasts are not necessarily less intelligent than those who are less endowed.


Quoting a Singapore newspaper article, Sin Chew Daily said women with bigger breasts were found to be smarter instead. It said the study was conducted in Chicago to find out whether the size of a woman’s bust affected her brain power. The study, involving 1,200 women, was conducted by a female researcher. The subjects were divided into five groups, from extra small to extra big.


The report said it was possible such women were smarter due to the higher level of female hormones that could result in better development in the brain..)


Masa mula2 aku baca finding nih, aku geleng kepala. Apalah diorang nih..macam takde bende lain nak dibuat research. Cube ler buat bende yang ade pekdah sikit. Cube buat research macam mane nak bagi unte bertelor ke..ataupun nak bagi kude beranak lapan ekor sekali jalan ke.. Ini tak..cuma nak mengesahkan hipotesis bahawa ‘bende’ sapa yang lebih besar..maka dia adalah lebih bijak. Iye ke nih.. Aku macam tak caye jer. Ngarut betul diorang nih. Tapi tak kesahlah yang tuh. Persoalannya sekarang..kalaupun benda tu betul..engkorang nak apply ke ?


Pada orang pompuan yang single..aku rasa takde masalah. Sendiri tenung2..sendiri pikir ler. Kalau rase diri tak berapa bijak..boleh ler cuba2 kasi upgrade sikit bende tuh.


Untuk budak2 pompuan yang nak ambik SPM plak..aku rasa ini satu penemuan yang sudah barang pasti sangat menggembirakan diorang. Yelahh..tak payah ler lagi nak belajar, ngadap buku 24 jam. Ataupun kalau ade yang periksa selalu dapat nombor corot, tapi ade cita2 nak jadi doktor bedah..sekaranglah masanya untuk bertindak..kasi upgrade jer sampai extra large dan keatas..sure jadi bijak pandai tahap propesor punye ler..


Tapi bagi aku yang dah kawin nih..takkan ler aku nak suruh bini aku upgrade jugak, untuk nak kasi bijak kottt..dah sure aku kena pelangkong punyer. Nak suruh pulak nenek aku yang dah banyak kecutnye tuh supaya kasi upgrade jugak..agar nanti boleh tolong cucu2nye yang lain jawab soalan matematik tambahan atau biology ker..lagi ler tak menasabah. Sure aku kena sumpah seranah punye lah.. Mesti nenek aku kata, ' BUANG TEBIAT APA ENGKO..DAH NAK MAMPOSSS... '.  Hishhh..ngeri aku..


So..kepada orang jantan kat luar sana yang ade bini, cuba2 ler tanye bini engkorang..nak upgrade ker ? Mane tau kok diorang nak pulak.. Cube2 ler tanya..tanye ler...



Attachment :


Cuba engkorang tengok pulak gambar maya karin kat sebelah nih. Tengok sekali imbas je.. ( Jangan engkorang gi zoom plak..nanti takut nampak benda lain..aku katok kepala hang nanti..gataiii..!! ) Engkorang rasa ler, dia ni jenih bijak ke tak bijak. Atau ade harapan boleh upgrade lagi ke ?


p/s salam aidil adha utk anda semua..


( *** entri seterusnya pada Jumaat, 4 Disember 09 @ SELEPAS darinya..insyaallah )

No comments:

Post a Comment

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP