Tuesday, August 10, 2010

Omakkk..!! Anak Omak dah balikkkk..!!

Hisshhh..!! Betul ke rumah aku ni ? Macam tak caya jer? Aku toleh kotak surat yg tersangkut kat pagar. Kat situ ada tertulis alamat rumah.. http://bertongkatparuh.blogspot.com/. Sahhh..memang rumah aku. Tak salah lagi..

Ku alih semula pandangan ke sekitar rumah. Banyak yg dah berubah. Lalang dah naik paras pinggang. Pokok karapule yg kutanam dulu pun dah makin membesar. 

Gitulah jadiknya kalau pergi merayap tak ingat dunia..tak ingat nak balik. Rumah bukan takat naik lalang, bersawang..silap2 langsuir pun dah duk nompang sekali. Dan kalau betul2 pun ada..baguih jugak. Boleh gak aku tangkap..buat hamba tebusan. Boleh gak nanti aku suruh dia gi kacau budak2 balik ngaji..hehehee

Dan akuuu...mintak maaf lagi kali ni. Hilang utk tempoh yg agak lama. Bukan aku sengaja. Sebenarnya aku hilang mood. Kepala aku serabut. Kalau sebelum ni, aku cerita pasal orang lain yg sakit..tapi kali ni aku punya turn pulak. Aku tak sihat. Sakit apa ..tak payah ler aku cerita. Cukuplah aku cakap, ini kali kedua aku kena...

Nampaknya..aku kena lebih hati2 lepas nih. Tak boleh main pulun jer. Cukuplah ini yg penghabisan. Takde tiganya. Orang tua2 kata, kalau masuk yg ketiga, cerita tentang aku dah nak penghujung, dah nak..inna lillah... Huhhhh..ampunnnn...

Dan sekarang..lepas buat major overhaul kat workshop Ah Seng..tukar minyak itam, ( fully sintetik lagi tuhhhh....), tukar plug, tambah air bateri & etc..alhamdulillah, aku dah makin ok. Dan aku harap..ianya akan berterusan selama mungkin..insyaallah.


Omakkkkk..!! Anak Omak dah balikkkk..!!

1 comment:

  1. dah balik? ok... cepat la post entri seterusnya...

    ReplyDelete

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP